'- Uspostavljena je naučna osnova za intervenciju u sektoru ljekovitog i aromatičnog bilja: projekat je izradio detaljnu analizu potreba regije sa dva aspekta: proizvodnja i marketing ljekovitog i aromatičnog bilja, na osnovu čega su izrađene 2 lokalne studije o trenutnom stanju u oblasti ljekovitog bilja, 1 zajednička studija tržišta, 1 studija o stazama ljekovitog bilja u Hercegovini kao i 1 zajednički detaljni plan intervencija. - Što se tiče edukacije i jačanja kapaciteta, projekat je rezultirao u stečenim praktičnim znanjima u oblasti proizvodnje ljekovitog i aromatičnog bilja, obrade, brendiranja lokalnih i regionalnih proizvoda i marketinških strategija. Laboratorija Federalnog agromediteranskog zavoda u Mostaru dobila je opremu (kromatograf), koja je zavodu omogućila vršenje analiza bilja koje su proizvođači ranije morali tražiti u Srbiji ili Hrvatskoj. Osim toga, 70 uzgajivača/prerađivača ljekovitog i aromatičnog bilja prošlo je edukaciju u sklopu 41 radionice. Projekat je isto tako pružio podršku postavljanju 6 novih didaktičkih demonstracijskih polja/uzgajališta koja su korištena u sklopu praktičnog dijela edukacije, kao i u vidu edukativnog materijala pri čemu su izrađene 3 publikacije sa visokokvalitetnim materijalima. Studijska posjeta najznačajnijem području u EU na kojemu se uzgaja lavanda, Provansa u Francuskoj, omogućio je učesnicima uvid u istinski primjer uspješnog poslovanja. - S ciljem uspostave istinski efikasne proizvodnje i jačanja pozicije svih zainteresovanih strana u sektoru ljekovitog i aromatičnog bilja, pokrenuta i osnovana su dva udruženja (po jedno sa svake strane granice) koja će svojim članovima obezbijediti alate i platformu za razmjenu znanja i informacija, izradu zajedničke strategije za kreiranje komercijalnih brendova i poduzimanje koraka prema zaštiti oznake geografskog porijekla. - Uz implementaciju projekta, pokrenuta je prekogranična i transnacionalna mreža zainteresovanih strana u sektoru s obje strane granice s ciljem jačanja njihovog marketinškog kapaciteta. Tokom ljetnih mjeseci ova zajednička mreža je prezentovala svoj rad i proizvode svojih članova na otoku Hvar i na sajmovima u Mostaru i Splitu. - Provedene su prekogranične informativne aktivnosti s ciljem povećanja učešća zainteresovanih strana u projektnim aktivnostima kao i vidljivosti projekta, što je imalo za rezultat vidljivost samog projekta ali i informisanje svih zainteresovanih strana o projektnim aktivnostima i načinima za uključivanje u iste. U tu svrhu izrađeni su sajt i promotivni materijali, a organizovani su i promotivni događaji na Hvaru i u Mostaru.